Re: Pardus sanatçıları, iş başına

Selamlar,

Özen gösterme konusuna hak verirken sormak isterim; bu zamana kadar gelen
saçma sapan e-postalara bir yanıt verilmez iken, onlardan daha mantıklı ve
konuyla (kısmen) alakalı olan bir e-posta ya yanıt vermeniz beni şaşırttı.
Düşünmeden edemiyor insan neden şimdi cevap yazdınız ?
Yok, istediğim zaman yazarım, istediğim zaman yazmam diyorsanız o ayrı; o
zaman bende istediğimiz zaman spam yaparım, istediğim zaman yapmam derim.

Saygılar,

Çarşamba 25 Ocak 2006 10:11 tarihinde, Serdar Aytekin şunları yazmıştı:

--
Gökmen GÖKSEL