yeni debian kurulum sorunu

Merhabalar,
Debian yükleme ile ilgili bazı türkçe kaynaklar var ama hepsi netinstall yöntemiyle kurulumu anlatmış.Ama bende yeterli bilgi edinmeden debian cdlerini edindim.İlk 3 cd elimde var.
Debian sarge 3.1.r.1 ilk cd sinden boot edip enterlayark kuruluma başlıyorum.İlk önce bütün rutin işlemleri yapıyor.Bilgisayarı reboot ettikten sonra apt-get de cd listelerini çıkarmak için cdleri istiyor.CD leri gösteriyorum ve listelerini çıkarıyor.
Daha sonra default kurulum ayarlarıyla oynamadan (sadece masaustu ortamı ve standart seçili) kuruluma başlıyor.ilk önce "download 1 of 229" gibi bir yükleme ekranı çıkıyor ve buradaki paketleri kuruyor , fakat arkasaında "download 1 of 26" diye bir kurulum ekranı çıkıyor ve burada işlem gerçekleştirmeden bekliyor.Diğer cd lermi arıyor diye tek tek diğer cd leri denedim ama sonuç yok.Bu adımda kurulumu takılıyor.
Şimdi netinstalsız bu cd leri nasıl yükleyebilirim.
Sistem:
amd64 3000+
nforce 4 ultra cipset

Şimdiden teşekkürler..