Re: kararsiz kde kurulumu ?

Pzt, 2006-01-23 tarihinde 09:53 +0200 saatinde, Mehmet Fatih AKBULUT
yazdı:
> merhaba,
> net installer cd'sinden debian'i kurduktan sonra sourceslist'i
> duzenleyip stable olan depoyu siliyor ve yerine unstable ve testing
> depolari ekliyorum.
> ardindan;
> #apt-get update
> #apt-get install kde dedigimde:
> kde depends on kde-amusements but its not going to be installed. [have
> unmet dependencies] hatasi aliyorum.
> #aptitude install kde dedigimde ise :
> kurulumu farkli seceneklerle gerceklestirebilirim diyo, yani bazi
> [...]
Merhaba,
Bu işlemi yapabilmeniz için sources.list düzenlemesinden sonra X-window
içinde değilken (KDE çalışmazken), konsoldan "apt-get update" ardından
"apt-get dist-upgrade" yapmanız gerekecek. Bu da tüm sisteminizi
unstable sürüme çevirecek, böylece kde 3.5 sahibi olabileceksiniz. Ancak
buna değer mi siz karar verin.
Ben sarge yanısıra bazı kişisel ihtiyaçlar (bluetooth -> gprs ->
internet, faks) ve merak nedeniyle kanotix üzerinden unstable sürüm
kullanıyorum.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav