Re: Aptitude kapanıyor

Merhaba

Aptitude  yazıyorum. Bilgileri yüklüyor tam menülere bakacam program
kapanıyor nasıl bu hale getirdiğimi bir anlasam onuda hatırlamıyorum.

Cafer Şimşek wrote On 22-01-2006 20:51:
Bahri Meriç CANLI <bmericc@australia.edu> writes:

Merhaba

Selam

öncelikli olarak listeye gönderdiğim maillerin bağzıları listeye
ulaşmıyor. bu neden olabilir. farklı smpt sunucularında göndermemeimn
bunda ektisi olabilirmi?

Debian sunucularinda belki spam'a dusuyor olabilir mesajiniz.

Aptitude'den bölye bir hata alıyorum. Bu hatayı nasıl düzletebilirim.

Annee! Sırtımdan SIGABRT'lendim, ölüyorum...
İptal edildi

:) bu aptitude cok sakaci bir program ben de benzer bir komikligini
gormustum[1]. Tam olarak ne yapica bu hatayi aliyorsunuz?

[1]http://blog.cafer.org/2005/12/25/sana-hicbir-sey-demiyorum/

İyi çalışmalar

Sevgiler

begin:vcard
fn;quoted-printable:Bahri Meri=C3=A7 CANLI
n;quoted-printable:CANLI;Bahri Meri=C3=A7
adr;quoted-printable:;;;;Ankara;;T=C3=BCrkiye
email;internet:bahri@canlisoft.net
x-mozilla-html:TRUE
version:2.1
end:vcard