Re: Postfix + vmail mail kota sorunu

cfb@cafer.org (Cafer Şimşek) writes:

> Sorunu hallettim, Çözümü biraz çetrefilli ama genel olarak mesele; APT
> depolarından gelen Postfix'in, kota desteğiyle gelmemesi. Debian için
> ayrıntılı çözüm şurada:
>
> http://pelme.se/~andreas/postfix-virtual/

Merhaba,

Burada anlatilanlara gore kurmustum postfix'i ve diger ilgili
paketleri (kota destegi icin). Ancak bu sefer her update &&
dist-upgrade yaptigimda postfix'i ve diger ilgili paketleri silip, APT
depolarindakiyle degistiriyor. Dolayisiyla her dist-upgrade sonucunda
olusturdugum .deb dosyalarini tekrar kurmam gerekiyor. Bunu onlemenin
bir yolu var midir acaba?

--
rahmetli de spam yapardı

Cafer 'cfb' Şimşek