Re: yerel agda apt deposu

Merhabalar,
Ben bu çeşit bir sunucu kullanıyorum. Yerel sunucuya erişmek için
/etc/apt/sources.list dosyasında şöyle bir girdi var:

deb ftp://sundur/debian/ stable main

burdaki "sundur" yerel ağda tanımlanmış bir sunucu adı. "sundur" yerine
IP de kullanılabilirdi, yani:

deb ftp://192.168.0.5/debian/ stable main

(IP örnek tabi)

Dikkat ederseniz satırda ftp yazıyor. Bu da demek ki sunucu makinede ftp
sunucu olmalı ve depo ftp sunucusu tarafından sunuluyor olmalıdır.

Bundan emin olmak için Firefox'a adresi yazıp deneyebilirsiniz.

ftp://sundur/debian

şeklinde. Eğer dosyalar ftp yoluyla erişiliyorsa ve düzgün bir depo
şeklindeyseler, makinenizden normal depo gibi ulaşılabilmeleri lazım.

Tercihen ftp yerine http protokolü de kullanılabilir. Yukardakilerde
sadece "ftp" yerine "http" yazarak deneyebilirsiniz.

Kolay gelsin.
Can Kavaklıoğlu

Selim YASAR şöyle yazmıştı: