Re: Debian liste ayarı (reply-to)

Yilmaz Bilgili <ybilgili@yahoo.com> writes:

> İyi de, ben şimdi bunu Thunderbird de reply to all diyerek ve sonra
> oradan sizin adınızı silerek ancak listeye cevaplayabiliyorum. Ya da
> unutup direkt size reply yapıyorum. Bu kadar popüler bir mua da bu
> normal mi? Biryerlerde bir hata var.

Tam olarak bilmiyorum Thunderbird'de. Ancak, Evolution'da CTRL-L ile
yapabiliyorsunuz bu dediğinizi. Eğer Thunderbird'de yoksa
geliştiricilere söyleyip bu özelliği ekletmek iyi olacaktır.

PS: Gnus kullananlar için, (ben de Yılmaz Bey söyleyince uğraştım ve
buldum). Group buffer'ı aktifken, eklediğiniz split-rule'e göre
listeden gelen mesajların aktarıldığı grubun üstünde G c yapıp açılan
seçeneklerden en üstte to-address bölümüne
debian-user-turkish@lists.debian.org yazarak, bundan sonraki
yapacağınız her wide-reply (F) neticesinde sadece listeye
gönderme işini aktif hale getirebilirsiniz.

Sevgiler

[...]

--
Cafer 'cfb' Şimşek