Re: /etc/X11/X is not executable

Merhabalar,
Kendi sistemimde baktım, /etc/X11/ klasöründeki X, bir sembolik bağlantı:

X -> /usr/bin/X11/XFree86

Sistemdeki X sunucusuna işaret ediyor. Muhtemelen sizin sisteminizdeki
/etc/X11/X sembolik bağının işaret ettiği dosya çalıştırılabilir bir
dosya değil. Kolay bir yol olarak X sistemini yeniden yüklemeyi
deneyebilirsiniz. Bunun için de dpkg yerine aptitude (apt-get)
kullanırsanız daha iyi olur (kök kullanıcı olarak) :

aptitude install xserver-xfree86

Kolay gelsin.
Can Kavaklıoğlu

Engin YILMAZ şöyle yazmıştı: