menu.lst [grub] hakkinda ?

merhaba,
az evvel 2. bi ext3 partisyonuna fc5 kurdum ve sanirim kurulum esnasinda fedorayi sectigimden suan grub'da debian'dan boot etme secenegini goremiyorum.
sizden ricam biriniz bana menu.lst'inizde bulunan herhangi bi kernelinize ait boot secenegini gonderebilir mi ? [kernelimi biliyorum fakat satirlar fc'den biraz farkli oldugundan ve ben ise debian menu.list'teki butun satirlari dogru olarak hatirlayamadigimdan ekledigim bir iki secenek basarisizlikla sonuclandi.]
fedora'nin grub'ina ekledikten sonra debian'i da acabilirim bu sayede.
iyi calismalar,
hoscakalin.