Re: adsl modem çıkışı

Selam,

Datron kullanıyorsanız, bridge mod'a gerek yok.
Port yönlendirme yapabilirsiniz.
İçerden http sayfalarına modemin dış IP adresi ile
erişemezsiniz. Apache ayarlarında, aynı alanı 127.0.0.x
için başka bir isimle erişilebilir yapın ve o isimle erişin.

Kabaca:
-----------------
NameVirtualHost 192.168.1.2:80
<VirtualHost 192.168.1.2:80>
    ServerName <DNS'de.kayıtlı.isim>
    DocumentRoot /bir/dizin
        Order allow,deny
        Allow from all
</VirtualHost>

<VirtualHost 127.0.0.2:80>
    ServerName <bir.isim>
    DocumentRoot /bir/dizin
        Order deny,allow
        Deny from all
        Allow from 127.0.0.0/255.0.0.0
</VirtualHost>
Buradaki <bir.isim> /etc hosts dosyanızda belirtilmiş bir isim olmalı
127.0.0.2 bir.isim
gibi. Noktalı olması şart değil.
Bu işlemi birden fazla adrese sunum yapıyorsanız, herbiri
için 127.0.0.3, 127.0.0.4, ... IP adresleri ve farklı isimlerle
yapabilirsiniz.

Esen kalın,
Nilgün

Cts 07 Oca 2006 18:16 sularında, Selim YASAR şunları yazmıştı: