Re: Fwd: debian hakkinda ?

Merhaba,

Debian'da Yast gibi grafiksel olmasa da konsol aracılığıyla kullanabileceğiniz yapılandırma araçlar var. Örneğin dpkg-reconfigure locales yazdığınızda sistem yerelinizi ayarlayabilirsiniz. Tabii aynı işi dosyalardaki tanımları değiştirerek de yapabilirsiniz.

Yine aynı şekilde update-alternatives, dpkg-reconfigure fontconfig vb bir sürü komutla işlerinizi görebilirsiniz. Yazıcı ayarlarını CUPS'ın web arayüzüyle yapabilirsiniz. Apache'yi SWAT ya da diğer başka uygulamalarla yapabilirsiniz.

Şahsen ben Yast gibi birşey olmamasını dert etmediğim gibi olmadığı için de mutluyum.

Burak İnceefe yazmış: