Fwd: unstable ve "at" isareti

---------- Forwarded message ----------
From: tutku dogan <tutkudogan@gmail.com>
Date: 07.Oca.2006 10:46
Subject: Re: unstable ve "at" isareti
To: Evren Banger <evrenb@gmail.com>

klavye düzeninde bir hata var sanırım. gconf-editor açıp desktop>>gnome>>peripherals>>keyboard>>xkb ye bakarsan sağ panoda layout karşısında tr olması gerekir. seninkinde trq gibi geçiyorsa onu tr diye değiştirmen yetecektir.

alsaconf içinse ilk olarak alsa-base, alsa-utils gibi paketleri kurman gerekiyor. ancak anladığım kadarıyla senin ki başka türden bir sorun.

kolay gelsin