/usr/sbin/termwarp hatası

selam,

masaüstü bilgisayarımda debian unstable sürüm kurulu. dün farkettim arasıra sistem ağırlaşıyordu sistemi kontrol etmek için birinci terminali açınca alt alta bu mesajlarla karşılaştım ve sürekli devam ediyordu.

/bin/sh: /usr/sbin/termwrap: No such file or directory

ardından biraz izledim ve bir süre sonra alttakini verdi ve 5 dakika sonra devam etti.

INIT: Id "1" respawing too fast: disabled for 5 minutes

/bin/sh ı görünce baktım ve sistemde yüklü dash adında başka bir kabuk daha olduğunu farkettim, kaldırmaya çalıştım ama kernel-image ı da kaldırmaya çalıştığı için vazgeçtim. Yardımlarınızı bekliyorum.

--
Ya Bir Yol Bulacağız, Ya da Bir Yol Açacağız!