apache2 - cgi-bin sorunu ?

merhaba,
Apache/2.0.55 (Debian) PHP/5.0.5-3 mod_perl/2.0.1 Perl/v5.8.7 Server at debian Port 80
calistirdigim server.
fakat cgi [ya da pl.] dosyalarini hala calistiramiyorum :(
apache 1.3in httpd.conf'unda scriptalias kismi tanimli geliyordu tek yapmam gereken Addhandler'i uncomment etmemdi.
fakat apache 2.0'in apache2.conf'unda scriptalias diye birsey tanimli degil.
ben ScriptAlias /cgi-bin/ /var/www/cgi-bin/  kismini conf dosyasina ekleyip yeniden baslatmama ragmen en basit bi pl kodu bile calismiyor :'(
The requested URL /cgi-bin/foo.pl was not found on this server. [chmod a+x de yaptiydim.]
/var/www altinda olusturdugum cgi-bin klasorunun permission'i nasi olmali ?
ve apache2.conf icersine ekledigim <Scriptalias> bolumu nasi olmali ? [<if module> ler arasinda ozel bi yere mi yazmaliyim bu kismi yoksa conf dosyasinin herhangi bir yerine de ekleme yapabilir miyim ? ]
Scriptalias dedikten sonra altina <Directory>ler arasinda birseyler yazmam gerekiyor mu ?
yardimci olursaniz sevinirim.
hoscakalin,