Re: Telefon ile bir sistemebaglanmak

Nilgün Belma Bugüner yazmış:

>Selam,
>
>Paz 01 Oca 2006 13:25 sularında, Navid şunları yazmıştı:

>Nasıl ISS kurarım deseniz daha kolay olacak...
>Dün de yerel ağda DNS sormuştunuz.
>Anahtar sözcükler: dialin, dialup
>
>Esen kalın,
>Nilgün

Merhabalar
  mmmmm, ben yenilikde bir fabrika'da ağ yöntemine bakiyorum! şurde
bazen akla girmez şeyler yapmak kendimden istiyorlar! örnek için iki
kişi  sadece telefon ile bir birine bağlanmasi! eskide Windoz altinda
Hyper Terminal ile yapmişler yada Windoüs altinda sistemlerini DNS ile
kontrol edeydiler ama şimdi Sunucularini linux'a çeverek benden kafaya
girmez bir şeyler istiyorlar! zaten İnternet'in bir amaci peer-to-peer
telfon bağlantilar sorunu çözmek dir ama bunlarin kafasine heç girmez!!
.... tanrim kurusun :-)

--
Navid
mail: navid643@gmail.com