hotplug yükleyemiyorum

selam,

pcmci wireless kartımı debian unstable yüklü bilgisayarıma kurmaya çalışıyorum. işe ilk olarak hotplug kurarak başlayayım dedim ancak hotplug yükle dediğimde "gnome, gnome-desktop-environment, gnome-volume-manager, hal ve udev paketlerini kaldıracağını söylüyor. ilk olarak sorunu muhtemel bir güncelleme problemi sandım ve paket güncellemelerini yaptırdım ama durum değişmedi. bu gibi bir sorunla karşılaşanınız oldu mu acaba? şimdiden teşekkürler...

--
Ya Bir Yol Bulacağız, Ya da Bir Yol Açacağız!