Re: Real Player sorunu ?

"Selim T. Erdogan" <selim@cs.utexas.edu> writes:

> Mehmet Fatih AKBULUT,  3.01.2006 tarihinde şöyle yazmış:

> base-config paketini kurabilirsiniz.
Selam

Ne iştir ben de tam anlamadım. Şimdi siz söyleyince denedim ve karşıma
çıkanlar aşağıda (unstable kullanıyorum). update && dist-upgrade
herhangi bir güncelleme göstermiyor ayrıca.

cafer@medic:~$ sudo aptitude install base-config
Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
Geniş durum bilgisi okunuyor
Paketlerin durumu güncelleniyor... Done
Görev açıklamaları okunuyor... Done
Etiket veritabanı oluşturuluyor... Done
Aşağıdaki paketler BOZUK:
  locales
Aşağıdaki YENİ paketler otomatik olarak kurulacak:
  base-config
0 paket yükseltildi, 1 yeni kuruldu, 0 kaldırıldı, 0 yükseltilmedi.
Arşivlerden 41,6kB veri alınacak.Paketler açıldıktan sonra 98,3kB yer kullanılacak.
Aşağıdaki paketler bağımlılıkları karşılamıyor:
  locales: Conflicts: base-config fakat 2.76 kurulacak.
Resolving dependencies...
Aşağıdaki paketler bu bağımlılıkları karşılayacak:

Aşağıdaki paketleri kaldır:
language-env
localeconf
locales
localization-config
openoffice.org
openoffice.org-base
openoffice.org-calc
openoffice.org-common
openoffice.org-core
openoffice.org-draw
openoffice.org-evolution
openoffice.org-gnome
openoffice.org-gtk-gnome
openoffice.org-impress
openoffice.org-l10n-en-us
openoffice.org-l10n-tr
openoffice.org-math
openoffice.org-officebean
openoffice.org-writer
python-uno

Aşağıdaki bağımlılıkları çözülmemiş bırak:
pppoeconf locales'i tavsiye ediyor
Skor -4292

Çözümü kabul et? [E/h/i/?]
Aşağıdaki paketler kullanılmıyor ve KALDIRILACAK:
  antlr bsh fastjar gcj-4.0 gij-4.0 gjdoc java-common java-gcj-compat jikes
  jikes-gij kaffe kaffe-common kaffe-pthreads libcurl3 libgcj-common
  libgcj6 libgcj6-awt libgcj6-common libgcj6-dev libgcj6-src libgmp3c2
  libgnucrypto-java libhsqldb-java libicu34 libjaxp1.2-java libjessie-java
  libjline-java libmdbtools libportaudio0 libservlet2.3-java
  libstlport4.6c2 libwpd8c2a libxalan2-java libxerces2-java libxmlsec1
  libxmlsec1-nss libxmlsec1-openssl libxt-java odbcinst1debian1
  openoffice.org-java-common ttf-opensymbol
Aşağıdaki paketler otomatik olarak KALDIRILACAK:
[...]
Aşağıdaki paketler KALDIRILACAK:
[...]
0 paket yükseltildi, 1 yeni kuruldu, 61 kaldırıldı, 0 yükseltilmedi.
Arşivlerden 41,6kB veri alınacak.Paketler açıldıktan sonra 327MB serbest kalacak.
Devam etmek istiyor musunuz? [Y/n/?]
cafer@medic:~$

[...]

--
Bu imza Süper İnek Güçlerine sahip değil

Cafer 'cfb' Şimşek
http://cafer.org