Re: amd64 ve k3b

Yanlış reply yapmışım, pardon!

http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=k3b&searchon=names&subword=1&version=all&release=all

Bu adresden bakarsanız k3b nin testing depolarında olmadığını görürsünüz. Bir süredir kde paketlerine bir haller olmuş durumda. Enaz 1 aydır birçok kde paketi testing deposunda bulunmuyor. Sizce sakıncası yoksa unstable dan kurabilirisiniz.

Selamlar.

Evren yazmış:

merhabalar,
debianı amd64 portundan kurdum. /apt-get install k3b/ dedigimde boyle bir paket olmadigini soyluyor, fakat http uzerinden baktigimda k3b paketlerini http://amd64.debian.net/debian-amd64/pool/main/k/k3b/ adresinde gorebiliyorum. sorun neden kaynaklaniyor olabilir, yardimlariniz icin tesekkurler.

local:~# apt-cache search k3b
k3b-i18n - Internationalized (i18n) files for k3b
kipi-plugins - image manipulation/handling plugins for KIPI aware programs
quodlibet-plugins - various contributed plugins for Quod Libet

local:~# less /etc/apt/sources.list

/#deb //file:///cdrom/// sarge main/

/deb //http://amd64.debian.net/debian-amd64/// testing main contrib non-free/

/deb-src //http://amd64.debian.net/debian-amd64/// testing main contrib non-free