Realplayer

Merhaba,

Bir süre önce Realplayer/AMD/Debian3.1 ile ilgili sorunumu iletimiş ve iki yardım almıştım. Çok teşekkürler. Bu yardımlarla birşeyler yapmaya çalıştım ama sorunumu başka yoldan çözdüm. http://www.radioswissclassic.ch/nav/frameset.php?lang=en adresinden müzkik dinliyorum. Bu sayfadaki Real_Audio_live_Stream link'i tıklayınca sistemin Totem ile açma önerisine olur demek akıllığını gösterdim ve iki üç gündür sorunsuz ve cızırtısız müzik dinler oldum. Salık verir ve bana yardım edenlere çok teşekkür ederim.

Gelecekteki sorunlarımda buluşmak üzere.... :-)

Herkese sağlıklı, mutlu ve başarılı bir yeni yıl dileklerimle.
--
Osman Kemal Kadiroglu