öz kai geek

gugılda kaigeek diye aratıp bu listeye ulaştım ve

http://www.mail-archive.com/debian-user-turkish@lists.debian.org/msg11146.html

adresinde görülebilecek, beni acayip şaşırtan ve bu listenin üyeleriyle paylaşmak istediğim, mesajla karşılaştım.

özgür karataş kimdir bilmiyorum ama kaigeek kelimesi birkaç sene önce adanet / raksnet ve bilimum irc serverlarda
ekşi tatlı sözlüklerde dahası heryerde kullandığım rumuzdu. bu kaiowas ve geek kelimelerinin birleşiminden geliyor.

bu rumuzla çok çok uzun bir süre adanet irc serverı #linux kanalında insanlara yardımcı olmaya çalıştım. sağda solda yapılan
linux/debian aktivitelerine katıldım. hatta inet-tr 99 a bile kafamda bir kar maskesiyle "hacker" sıfatıyla konuşmacı
olarak katıldım ki, bu konuyu hemen atlıyorum. ve kah güldüm kah ağladım, evet. tüm bu olan biten olaylar dahilinde
hep kaiowas/kaigeek olarak tanındım.

özgür karataş arkadaşımız bu kelimeyi çok beğenmiş ve kendine rumuz yapmış. bu beni pek ilgilendirmiyor, kelimeyi beğenmiş adam.

fakat gelin görünki benim yüzyüze hiç tanışmadığım ve sadece internet aracılığıyla samimi olduğum bir takım
insanlarla da birşekilde bağlantıya geçmiş ve kendisini kaigeek olarak tanıtmış. bunu yine tesadüfen o insanlardan birinden
"daha geçen konuşmadık mı?" şeklinde öğreniyorum. fakat geçen konuşmadık mı diyen adamla en son 5 sene önce irc de konuştuğumuzu da biliyorum.

bu beni hakikaten çok şaşırttı. belki böyle bir mail atmaya hiç gerek yoktu, ama çok şaşırdım.

sevgiler saygılar