Debian-etch CD görüntüleri üzerine birkaç soru

Merhaba,

Linux'a ve Debian'a oldukça yeniyim. Böyleyken önemsediğim birkaç nedenden ötürü Debian'da karar kıldım, bu amaçla yaklaşık 10 gün önce "testing" sürümüne ait ilk CD görüntüsünü ilgili adresten indirip kurdum. Şimdi diğer CD görüntülerini de indirmek istiyorum; bu doğrultuda öğrenmek ve emin olmak istediğim noktalar:

1. bendeki "iso-cd" dosyasında, toplamda 23 CD görüntüsünün, bir bakıma indirip kurduğum ilk CD'nin de öyle, son degiştirilme/güncellenme tarihi ve büyüklüğü ile şu anki CD'lerin tarihleri ve büyüklüğü farklılık göstermekte. Sözgelimi 10 gün önce indirdiğim ilk CD'ye ait büyüklük 626 MB iken, aynı CD'nin şu anki büyüklüğü 618 MB görünmekte. İkinci CD'den başlayarak bundan sonra indireceğim diğer tüm CD'ler, elimdeki ilk CD'yle uyum gösterip yine bir bütünlük sağlar mı?

2. belirli bir sürüme ait "contrib, non-free, non-us" dedikleri  resmi olmayan depoların, bu depolardaki CD'lerin içeriği, aynı sürümün "main" denilen resmi deposunun, bu depodaki CD'lerin, içeriğini DE kapsar mı?  Yoksa bu resmi olmayan CD'ler, şu veya bu sayıda, resmi CD'lerdekinlerden ayrık, paketlerden/yazılımlardan mı ibaret?

3. hep aynı sürüme ait bir CD serisinden bir ya da birkaçını "http" üzerinden, kalanlarını da "bit torrent" aracılığıyla indirirsem, yine bunlar bir bütünlük/ uyum gösterirler mi yoksa ilk CD'yi hangi ortamda indirdiysem (örneğin "http"), diğerlerini de aynı ortamdan mı  indirmeliyim?

4. tek tek CD olarak değil de, toplamda 23 CD'nin içeriğindeki yazılımları/paketleri/programları kendimce indirgeyip, öylece indirip bunlardan CD görüntüleri oluşturabilir miyim? Örneğin oyunların içerildiği CD veya CD'leri bütünüyle indirmek veya hiç indirmemek yerine, belirli, diyelim ki tek bir oyunun indireceğim CD'lerden birinin içeriğine alabilir, böylelikle sadece o oyunu edinebilir miyim?

5. debian türkçe sayfalarındaki kurulum rehberinin bir yerinde, kurulum sırasında "eğer elde ikinci ve sonraki CD'ler varsa, bunlar da tek tek sürücüye takılıp -içerikleri- sisteme tanıtılmalıdır" türünden bir ifade anımsıyorum; ancak elimdeki ilk CD'yle grafik arayüzünden kurulum yaptığımda, (hoş, elimde başka CD yoktu ama) "sonraki/ikinci CD'yi, CD sürücüsüne takın" türünden bir ifadeyle karşılaşmadım. Bunu kurulumun hangi aşamasında yapmam gerekli? Bundan başka, kinci ve sonraki CD'leri sisteme nasıl tanıtabilir, CD numaralarıyla (böyle numaralar var mı ki?) kaynak listesine ( sources.list) nasıl ekleyebilirim?  Nasıl olduysa oldu, paket yöneticisindeki listede kurulu olsun veya olmasın tüm yazılımlar yeralsın diyelim, bense kurulu olmayan bir yazılımı işaretleyip kurmasını isteyeyim; bana "şu (numaralı) CD gerekli, sürücüye tak" der mi?

6. şu an hala "testing"  olan  "etch"ın yakın zamanda kararlı sürüme dönüşeceğini biliyorum. Eğer CD'leri "testing" halindeyken "jigdo" ile indirirsem, kararlı sürüme dönüştüğünde, ben de yine jigdo yardımıyla elimdeki CD görüntülerini, kararlı CD görüntülerine dönüştürebilir miyim?

7. bu son nokta Debian dışı belki ama 6-7 CD görüntüsünü, 1 DVD görüntüsüne dönüştürmem teknik olarak mümkün mü? Bunu yapan yazılımlar var mı?

Yardımcı olabilirseniz, sevinirim.
Peşinen teşekkür ederim.

Selamlar.
Necdet