Re: stable php4 modulu kuramiyorum

merhaba,

basitçe php4-common ı kaldırıp php ile ilgili ihtiyacınız olan
paketleri yeniden kurmayı denediniz mi? ama bundan önce depolarınızı
gözden geçirin. belli ki bir çakışma var. daha önce de ben php5 ile
benzer birşey yaşamıştım. en sonunda php ile ilgili ne kadar paket
varsa kaldırdıktan sonra kurabilmiştim. ayrıca diğer php
bileşenlerinde de sorun olabiliyor. php-mysq vd.leri gibi.

Başarılar
--
Ali Deniz EREN
ali.deniz.eren@gmail.com