Re: Debian.org.tr Hakkinda

Arkadaşlar gerçekten neyi paylaşamıyoruz? sonuçta gönüllü olarak yapılmış insanların yeni başlayanlara yardım olsun diyerekten bir takım dökümanları boş zamanlarında hazırlayıp gönderdiği bir site bu, neyin tartışmasını yapılıyor onu da anlayabilmiş değilim gerçekten. bir arkadaş gönüllü olarak değerli zamanından bir kısmını ayırıp sitenin değiştirilmesinde gönüllü olmuş, memnun olmayan birisi varsa bu arkadaşa
yardım etmeyi teklif ederse bütün sorun çözülür.
Ayrıca burda yazan herkesin istediği sitenin daha iyi olması, herkes aynı fikir ve amaç doğrultusundayken neyin kavgası çıkıyor? gerçekten garip bir durum daha iyi olabilecek diye düşündüğünüz bir konu varsa münasip bir dille bunu açıklarsanız olayı tartışırız üzerine bir karara varılır böyle sert bir tartışma yaşanması debian gibi bir felsefesi olan bir toplulukta çok garip kaçıyor bence. sonuçta tamamen ücretsiz olan özgür bir yazılım bu.

Recai Oktaş yazmış:
* Ali Deniz EREN [2006-12-19 21:32:30+0200]
Merhaba

Merhaba,

[Son yazdıklarım listeye gitmemiş gözüküyor, tekrar gönderiyorum.]

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2006/12/msg00033.html

Hakan COSKUN son derece haklı. Bence sitenin durumu içler acısı. Çoğu
zaman görüntüleyemiyorum bile. Hasbel kader girdiğim bir kaç sefer de
"içi geçmiş" bir içerikle karşılaştım. Buna kesin bir çözüm

"İçi geçmiş" içerik demeyin bari buna, o yazıları yazanlara haksızlık
ediyorsunuz.  Mucize bir formül yok elimizde, bir anda böyle harika
"içerik"ler fışkırtan.  Sitenin hazırlanmakta olan yeni halindeki malzeme
de bu olacak.

Kastınız jan janlı görüntüyse _benim açımdan_ birincil öncelik bu değil.
WML ile hazırlanan resmi Debian sayfalarında da birincil öncelik albenili
görüntü olmadı hiç bir zaman.  Bu öncelikler nedir diye sorulursa; verilen
bilgilerin doğruluğu, dilin doğru kullanımı, ve belki de en önemlisi
"sürdürülebilirlik" ve "yönetilebilirlik" olurdu cevabım.

Daha fazla ayrıntıya girmek istemiyorum.  Bu kadarını, eleştirileri ve
beklentileri daha makul bir düzeye çekmek için yazıyorum.  Debian.org.tr
için çok geniş çaplı, acaip interaktif birşeyler beklemeyelim lütfen.
Şüphesiz ki bize özel unsurlar olacaktır, fakat en azından karakteri
itibarıyla, ana Debian sitesinde takip edilen çizginin çok dışında
birşeyler tasarlanmıyor şu aşamada.

Sevgilerimle,