Re: Debian.org.tr Hakkinda

Lütfen yanlış anlamayın... devamlı e-mail listesini takip eden biriyim... (kaçırdığım e-mailler olabilir!) debian.org.tr için uzun süredir bir kaç kardeşimiz gelişimini başlatmak için uğraş veriyor... (uğüraş veriyor diyorum lakin istenmesede bir gelişimin önü kesiliyor gibi) Genellikle konu arasıra gündeme geliyor ve tekrardan unutuluyor... ya da en gündem olduğu zamanda site istenmiyor...
Nedense yerel çalışmalarımız sonuca bağlandığına pek rastlamıyorum. bu camiada ki çalışmalarda bir durumdan kitleniyor...
sanırım kör düğüm bu camiada ki yöneticilerle gelişimini sağlamak isteyen kişiler arasında bir türlü uzlaşmaya varılmamasından kaynaklanmakta. Bütün bu düşüncelerimi sadece debian.org.tr için söylemiyorum genel olarak ele aldım.

bu iletişimler pozitif bir sonuç doğurmadığı gibi olan tek şey 3 ila 5 senede güncelnen siteler haline dönüyor. Sitenin bu hali, Türkçe kaynak arayan kişi içinde debian'la yeni tanışmış kişi içinde pek iyi olmayan bir hal gibi geliyor şahsımca...

drupal cms ile debian.org tasarımının aynısı ya da yakın bir template ile mevcut dökümanlar geçirilmesi pek fena olmaz...
son olarak debian.org.tr neler lazım olabilir gibisinden kontrol için siteye girmeyi denedğimde sayfaya bağlanamadı... debian.org.tr'de böyle şeyler olmamalı site'de şu eksik bu eksik gibi diyalogların uzatılması kanımca gereksiz, bazı çalışmaların rayına oturma zamanı geçmiş diyede düşünüyorum.

--

Okay PADAK
tecnop.kayyolog.com

Recai Oktaş wrote:
* Hakan COSKUN [2006-12-19 17:58:49+0200]

Merhaba Herkese;

Merhaba,

www.debian.org.tr sitede kullanıcıların gönderdigi yazilar ver
Ekran görüntüleri gibi icerikler neden güncellenmiyor? Birkaç
ekran görüntüsü ve ip uçu olabilecek yazı gönderdim siteye ama
Admin tarafından incelenip sitede yayınlanacaktır diye bilgi geldi
ama icerik yayınlanmadı. Görüntülerde aynı şekilde yayınlanmadı
bu konuda kimden bilgi alabiriz?

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2006/12/msg00033.html