Re: Stable'dan unstable'a gecerken sorun

* Emre Sevinç [2006-12-19 20:29:39+0200]

> demis, acaba bunun ne zaman düzelecegine dair bir tahmin mümkün mü?

Henüz arşive girmemiş gözüküyor:

    ftp://ftp-master.debian.org/pub/UploadQueue/

Paketin başka hataları da var, sanıyorum onları da düzelten bir upload
yakında gelecektir.

> Makina kritik bir makina ve SSH islevselligi de önemli, bir an önce
> unstable'a gecirmem gerekiyor.

Bu hata RC tipinde, yani Etch duyurulmadan önce problemin mutlaka çözülmesi
lazım (hele de böylesi kritik bir paket söz konusu olduğunda).  Etch şu an
"full-frozen" durumda, muhtemelen çok yakında sürüm yöneticilerine istek
yapılacaktır.  Bir gözüm debian-release'de, diğeri de yukarıda adresini
verdiğim ftp alanında :-) bir gelişme olursa seni haberdar ederim.  Yok
şayet hemen bugün bir çözüm gerekiyor dersen geçici bir çözüm için daha
yakından bakabilirim mevzuya.