Re: Debian.org.tr Hakkinda

[Listeye gitmemiş gözüküyor, tekrar gönderiyorum.  Posta sunucusundaki
 sorunlardan dolayı bu iletiyi birden fazla sayıda alabilirsiniz.]

* Ali Deniz EREN [2006-12-19 21:32:30+0200]
> Merhaba

Merhaba,

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2006/12/msg00033.html

> Hakan COSKUN son derece haklı. Bence sitenin durumu içler acısı. Çoğu
> zaman görüntüleyemiyorum bile. Hasbel kader girdiğim bir kaç sefer de
> "içi geçmiş" bir içerikle karşılaştım. Buna kesin bir çözüm

"İçi geçmiş" içerik demeyin bari buna, o yazıları yazanlara haksızlık
ediyorsunuz.  Mucize bir formül yok elimizde, bir anda böyle harika
"içerik"ler fışkırtan.  Sitenin hazırlanmakta olan yeni halindeki malzeme
de bu olacak.

Kastınız jan janlı görüntüyse _benim açımdan_ birincil öncelik bu değil.
WML ile hazırlanan resmi Debian sayfalarında da birincil öncelik albenili
görüntü olmadı hiç bir zaman.  Bu öncelikler nedir diye sorulursa; verilen
bilgilerin doğruluğu, dilin doğru kullanımı, ve belki de en önemlisi
"sürdürülebilirlik" ve "yönetilebilirlik" olurdu cevabım.

Daha fazla ayrıntıya girmek istemiyorum.  Bu kadarını, eleştirileri ve
beklentileri daha makul bir düzeye çekmek için yazıyorum.  Debian.org.tr
için çok geniş çaplı, acaip interaktif birşeyler beklemeyelim lütfen.
Şüphesiz ki bize özel unsurlar olacaktır, fakat en azından karakteri
itibarıyla, ana Debian sitesinde takip edilen çizginin çok dışında
birşeyler tasarlanmıyor şu aşamada.

Sevgilerimle,