Re: [GÜVENLİK] GnuPG için acil güvenlik duyurusu

Recai Oktaş <roktas@debian.org> writes:

[...]

> Verdiğiniz duyuruya göre o tarih 07.12.2006...

Özür dilerim, tarihi yanlış görmüşüm.

> ???  Debian paketinin güncelleme tarihi:
>
>     James Troup <james@nocrew.org>  Thu,  7 Dec 2006 02:54:51 +0000
>
> Bunun neresi geri?  (Not: yukarıda adı geçen geliştirici aynı zamanda bir
> Ubuntu üyesidir)

evet şimdi fark ettim :) o zaman benim kafam
debian-security-announcement listesine düşen duyuruların
gecikmesine takılmış görünüyor:)

[...]

[...]

> Hülasa bu örnekler özelinde anormal bir durum yok ortada (güncellemeyi
> yapanların para almadan çalışan gönüllü insanlar olduğunu da dikkate
> alırsak; meselâ bakın yukarıdaki güncede #396764 nolu hata 2 Kasım'da
> bildirilmiş ve bir gönüllü^W geliştirici 4 Kasım'da yamayı
> hazırlamış).

Elbette, onu zaten akıldan çıkartmak mümkün değil. O gönüllüler olmasa
zaten Windows'tan çok farkı olmayacak.

Teşekkürler uyarılar için. Bu durumda bir soru daha geliyor:
debian-security-announcement listesine düşen mesajların gecikmesinden
dolayı, depolardaki (özellikle security.debian.org deposundaki)
değişiklikleri sıklıkla (hatta mümkünse anında) takip edebileceğim bir
mail listesi veya bir mekanizma mevcut mu Debian üzerinde?

[...]

Sevgiler.

--
rahmetli de spam yapardı