Re: yeri gelmişken

Selamlar,

Başından bu yana tartışmaya katılmakla katılmamak arasında gidip
geliyorum. Sanırım çoğumuz öyleyiz. Ortada ahlaki sınırlar içinde devam
eden bir tartışma olsaydı fikrimizi belirtmekte bir problem olmazdı ama
durum ortada. Bu şekilde tartışmaya devam etmek böyle ahlak-dışı
yazanları da muhatap kabul ettiğimiz anlamına gelecek.

Kendi adıma söyleyeyim; karşınızda bir canavar değil de bir zavallı
gördüğüm için birşey yazmadım. Hem yazdıklarımızın debian-devel
listesine gönderilmesi gibi bir risk de söz konusu :)

kolaylıklar

--
Necdet Yücel
nyucel ~ comu.edu.tr