Re: debian.org.tr hk.

Evet böyle bir tartışma geçmişti ama şu anda sitenin yönetimi kimde o
bile ortaya çıkmadı.

On 12/1/06, Murat Sağlam <muratsaglam@panhaema.com> wrote:
VEDAT YILMAZ yazmış:
> merhabalar,
Merhaba,

> bundan 1-2 ay kadar önce debian.org tr nin yeniden yapılanma gündemi
> vardı. Bu konu ile ilgili çalışma yapılıyormu acaba
>
> eğer hiç kimse ilgilenmiyorsa bu işi gönüllü olarak yapabilirim. eski
> içeriğin ve üyelerin tamamını güncel bir drupal sistemi ne aktarabiliriz.

Konuyla ilgili aktif bir çalışma olması, bir Debian kullanıcısı olarak
beni çok mutlu eder.
debian.org.tr üzerinden (şartları bilmeden, farazi yazıyorum), wiki,
planet v.b. servisler çalışması, portal aktivitesi bağlamında hoş olur
diye düşünmeden edemiyorum.

Bu tip bir çalışma dahilinde ihtiyaç duyulabilecek programlama, tasarım
ve belkide co-location ihtiyaçlarına yanıt vermem mümkün; elinden gelen
yardımı yapmak isteyebilecek daha bir sürü liste üyesi olduğunu
varsayarak konuyla ilgili bir hareketlenme olduğunda, yazışmaların
buradan sürmesinde fayda olabileceğini düşünüyorum.

Son olarak; bence, sitedeki dökümanların tamamı wiki altyapısına
kaydırılmalı, böylece yazarların ruhları huzura kavuşacaktır :)

--
Murat Sağlam
W# http://panhaema.com