Re: Debian mı Ubuntu mu?

Navid yazmış:
Merhaba
Bence Server ve ciddi bir is icin mutlak Debian Stable, ama kendim
Dizustu bilgisayar yada sirketin desktoplari icin bir sure Ubuntu
kullanirdim, simdi Parsix GNU/Linux kullaniyorum. Parsix Debian Unstable
tabanli bir dagitimdir, Parsix gercek Debian Repository ve debian
programlarindan kullaniyor, sadece Hardware Detection ustunde ve Kernel
Patch larin ustunde cok calismislar yani Acer Laptop larin uzerinde
sadece Parsix Kura bildim ve ya SATA disklerimi iyice tanidi, paketler
de zaten Debian repositorisindan kuruluyor ve bazen kirilmis packetlari
yeniden compile etmisler ve Parsix Repositorisinde onlari gorebilirsiz.
[www.parsix.org ve www.distrowatch.org/parsix yada wikipedia parsix!] (Albet bu sadece benim oyim, baskalarin soylediklerinide
dinlemeliyik ;-)  )

Navid