Re: kontrol merkezı boşş

Arkadaşlar, eğer medeni insan sıfatını kendinize yakıştırıyor ve diğer medeni insanlara karşı ufakda olsa saygı duyuyorsanız, tartışmanızı, liste genelinden
birebir duruma taşıyınız lütfen.

Kaç gündür, sizin bu gereksiz içerikli e-postalarınız ile karşılaşmak durumunda
kalıyor tüm liste üyeleri. Lütfen bir an önce son veriniz buna.

Ozgur Karatas wrote:

Lütfen artık ekşi sözlük veya kişisel sorunlarınızla burayı kirletmeyin.
gidip mailleşin herkesi rahatsız ettiğiniz yeter. gidin ekşi sözlük mail
list açın..

Deniz Bahadir Gur wrote:

sayın Deniz
beni olaylarına ve davalarına alet etmeyi bırak reklam yapma.
ekşi sözlükte bir dönem yazardım başka sözlüklerde de guru nicki benimdi.
o zaman da sen her yerde çekemediğinden karşıma çıktın.

seni herkes taniyor, bir zamanlar "eksi sozlukteki guru benim" diye
ortada dolasan kisisin sen. adin cikmis bikere.
kendi reklamını yapmak için benim adımı kullanmasan iyi edersn.
zaten seni de devrim gündüzü de hem tanımıyor hem sevmiyorum.
EKşi sözlükten atıldığın için mü böyle davranıyorsun?
Sen halen boş bir adamsın..
Seninle ekşi sözlükte  düşmanken böyle anlaşmamıştık.
Ben oraadki guruya da bir mail atmıştım.

Özgür Karataş
Coders
Linux Administrator