Re: kontrol merkezı boşş

Pardon ama,
lütfen olayı çarpıtmayalım. Benim ekşi sözlük ile veya bahsettiğiniz kişi
ile ufak bir bağlantım bile yok. Sözlükleri okumaktan başka sözlük
üyeliğim hatta sözlükten bir arkadaşım bile yok. Lütfen insanları yanlış
bilgilerin ile yanıltma ve bu tartışma da burada kapansın.

Benim açacağım dava ne seni ne de listedeki diğer üyeleri ilgilendirmiyor.
Olay da zaten açık; listeden mail adresimi görerek direk bana mail atmış
bir kişi var ve ben tekrar liste yolu ile attığı maili cevapladım. Bununla
ilgili elimdeki kanıtlar yeterli, insanlar göreceklerini gördü.

Ayrıcabu ekşi sözlükte bahsi geçen isim benzeri kişi her kimse gidip
lütfen onu bulun, o kişiye içinizi dökün. Bilmediğiniz konularla da lütfen
bu listeyi meşgul edip kimsenin mail kutusunu gereksiz bilgi ile
doldurmayın.
iyi çalışmalar,

--
Ozgur Karatas