Re: Tartışma hoş olmamış

PArdon ama tövbeler bana mı? Yanlışlıkla ayrı başlık atacagıma bu şekilde göndermişim.

01.12.2006 tarihinde blackwind <blackwind@gmail.com> yazmış:
Hayret birşey ya. Tövbe Tövbe...

On 12/1/06, funkypunky drunky < funkypunkydrunky@gmail.com> wrote:
Arkadaslar messenger oalrak jabber protokolunu kullanan server yöneten birisi var mı. Ben ejabberd kurdum ve client olarak pandionu sectim. Yakında aktif etmek üzere calısacagım ama biraz belirsiz konular var. Eger ejabberd kullanan bir arkadas varsa ona birkeç sey sormak istiyorum.
iyi çalışmalar.
make love not war

01.12.2006 tarihinde Recai Oktaş <roktas@debian.org > yazmış:
* Murat Sağlam [2006-11-30 23:15:41+0200]
> Merhaba Nilgün Hanım,
[...]
> Lütfen konuyu burada noktalayalım, listenin konseptinden yeterince
> uzaklaşmış görünüyoruz zaten...
> Kendi adıma bu konuyla ilgili iletiler almaktan rahatsızlık duyuyorum.

Uyarına sonuna kadar katılıyorum.  Sakin olmaktan başka çare yok gözüküyor
(benim için de geçerli).  Ha bir de...  Tedbiren:
http://www.hyphenologist.co.uk/killfile/killfilefaq.htm