Re: USB belleğimi tanıtamıyorum...

Merhaba,

2.6 serisi bir çekirdeğin yanında pmount paketinin de kurulu olduğundan emin olun. Ayrıca kullanıcınızın da plugdev grubunun üyesi olması gerekir. Eğer bütün bunlar yerindeyse hal ve dbus süreçlerinin çalıştığından emin olun. Hataya bakılırsa hal süreciniz çalışmıyor. "/etc/dbus-1/event.d/20hal start" komutu ile çalıştırmayı deneyin.

--
Sevgi Saygı GNU/Linux
Tonguç Yumruk