Yazdırma komutu

Merhaba,
Samsung ML 1520 yazıcımı, 1510 için oluşturulmuş ppd dosyasını değiştirerek sisteme tanıttım. Elimde belirli bölümlerinin çıktısını almam gereken yüzlerce sayfalık .PDF dosyalar mevcut, evince, xpdf veya gpdf ile çıktı almak istediğimde o uygulamalar belgenin tamamını yazdırıyor, ben ise sadece belirli sayfaları yazdırmak istiyorum. Acrobat Reader'i yükledim, ancak o da yazdırmak istediğim zaman doğrudan CUPS ile sisteme tanıttığım yazıcıyı görmüyor ve yazdırma komutu istiyor. Varsayılan komut olarak /usr/bin/lp var, ancak o da yazdırmıyor. Ben CUPS ile sisteme tanıttığım samsung lazer yazıcımı hangi komutla kullanabilirim. Veya istediğim sayfaların çıktısını alabileceğim PDF gösterici bilen var mı? (Gnome kullanıyorum, KDE kurulu değil).

İlginize şimdiden teşekkürler,
kolay gelsin...

--
v e l i   a k ç a k a y a