xorg 7.0 yavaşlık problemi

Merhaba herkese,

Bilgisayarıma taktığım yeni disk ile temiz bir testing kurulumu yaptım. Varsayılan olarak kurulan xorg 7.0 dan olduğunu düşündüğüm grafik performansı sorunu yaşıyorum. Pencereleri taşırken veya yeni bir sayfa açılırken gözle görülür biçimde yavaş olduğu hissediliyor. Hala eski diskimde duran sistemimde xorg 6.9 var ve onunla böyle bir problem yaşamıyorum. Yeni sürüm beklemenin dışında yapabileceğim birşey var mı?

Sistemim 915GM chipset li bir notebook.

xorg.conf dosyasının ilgili olabileceğini düşündüğüm bölümü de şöyle:

Section "Module"
        Load    "i2c"
        Load    "bitmap"
        Load    "ddc"