çift kayıtları bulma

Merhaba,
Bir veri dosyası (halen .dbf formatında ama gerekirse uygun başka
formatlara da çevirilebilecek) içinde yer alan kayıtlardan (~ 1000 kayıt
ve her kayda ait ~ 250 değişken) çift olanları seçip her kaydı tek hale
getirebilecek bir yöntem için önerilerinizi bekliyorum. Çift kayıt
kararını bir kayda ait tüm değişkenlere bakarak vermeli. Veya olanak
dahilindeyse ben değişkenlerden seçim yapabilirim.
Openoffice hesap çizelgesi ile yapabilir miyim diye baktım ama işe
yarayacak bir seçenek göremedim. Eskiden excel içinde "find duplicate"
benzeri komut ile bu tür bir seçenek vardı diye hatırlıyorum ama
openoffice içinde de olmadığına göre yanlış hatırlıyor olmalıyım.

Teşekkürler.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr>