Re: irssi tr_TR.UTF-8 işlev problemi

Merhaba,

* Murat Sağlam [2006-06-28 19:06:43+0300]
> Şu anda unstable deposunda bulunan irssi (0.8.10) ile ilgili şöyle bir
> problem yaşıyorum:
>
> Sistemin öntanımlı yereli ile (UTF-8) irssi ye girdiğimde, girdiğim
> kanallardaki tüm mesajlar PRIVMSG tag'ıyla status penceresine düşüyor.
> Quote kullandığımda da gelen cevapları status penceresinden anonim
> olarak görüyorum.
>
> LC_ALL=C irssi şeklinde kullanarak bu sorunu aşmayı başardım. Herşey
> olması gerektiği gibi çalışıyor ama tahmin edileceği üzere tr karakter
> problemi yaşatıyor.

Irssi'de eskiden de bazı Türkçe sorunları vardı.  Çok eskiden şu an
ayrıntılarını hatırlayamadığım bir hata raporu göndermiştim ve sorumlu
Debian geliştirisi hatayı gidermişti (üstünkörü yaptığım bir denemeye
göre).  İhtimal o ki o sorunu çözen yama böyle bir yan etki oluşturdu?
Debian geliştiricisi bu konuda biraz deneyimli olduğundan irssi paketine bu
sorun hakkında bir hata raporu girebilir misiniz?  Ben de elimden
geldiğince takip ederim.