unstable - x-window-system-core

Merhabalar,

Unstable'da tuttuğum sistemimde bir süredir dist-upgrade esnasında
x-window-system-core ve xserver-common paketlerini kaldırılacak olarak
işaretliyor. Bir daha X'i görememekten korktuğum için upgrade etmiyorum
ben de. Bir kaç hafta bekledim, belki depoya yeni girmiş bir paketin
bağımlılık problemidir diye, ama bir değişiklik gözlemlemedim.

Unstable kullananlar arasında böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba?

Bu arada sadece upgrade çalıştırdığımda problem yok ama sistemi
testing'den yükselttiğim için dist-upgrade çalıştırıyorum.

Koray