Re: Skype

Merhaba;

Aynı sorunu uzun bir süredir ben de yaşıyordum. Sorun temelde bildiğim
kadarıyla alsa-oss emülasyonundan kaynaklanıyor. Debian Sarge kullandığım
zamanlarda ALSA yerine doğrudan ses kartının modülünü kullanıyordum ve Skype
sorunsuz çalışıyordu. Ancak testing ve sonrasında unstable' a geçiş
yaptığımda da ALSA kullanmaya başladım ve sizin de yaşadığınız sorun ortaya
çıktı. Türlü denemeler yapmama rağmen sorunu çözemedim. Sadece Debian değil,
Ubuntu/Kubuntu ve Pardus' da da bu sorun vardı. Geçenlerde test için
sistemime Fedora Core 4 kurdum ve ALSA kullanmama rağmen hiçbir sorun
olmaksızın Skype çalıştı. Aynı şekilde SuSE 10.0' da da herhangi bir sorun
yok.

Fedora ve SuSE' de olup da Debian ve türevleri ile Pardus' ta olmayan nedir
bilemiyorum.

İyi çalışmalar.

Çar 26 Nis 2006 16:29 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı: