***SPAM*** html_entity_decode

merhaba

debian serverde webmail için uebimiau kullanıyorum. kurduğum zamandan bu yana bu hatayı alıyorum. ERROR (2): html_entity_decode(): charset `iso-8859-9' not supported, assuming iso-8859-1 (/var/www/vhcs2/gui/tools/webmail/inc/class.uebimiau.php:189). bununla ilgili netde çok fazla birşey bulamadım. öğrenebildiğim sadece türkçe ile bu sorunun yaşandığı oldu. buna benzer sorunları olanların uyguladığı çözümleri denedim. ama başarılı olamadım. ben sorunun sistemdeki codepage çözümlemelerinden kaynaklandığını sanıyorum.

çare olabilecek bir önerisi olan var mı?

herkese kolay gele.