Re: harddisk izin

Merhaba,
diske izin vermek yerine

#mkdir /yedek
#chown izinvereceginizkisi.izinverilengrup /yedek

komutu ile yedek klasorune yazacak kisi ve gruplara izin vermeyi denemeniz daha iyi olacaktir.

--
Ozgur Karatas
Network Administrator

ozgur@ozgurkaratas.com ~ www.ozgurkaratas.com ---------------------------------------------
"Security is the most important thing. The key of the security is at the person himself."

---- "Recai Oktaş" <roktas@debian.org> demiş ki: