Re: xorg 7.0 ' da nvidia sürücülerini kurabilen arkadaş varmı?

Prş, 2006-04-20 tarihinde 17:23 +0300 saatinde, adem aydemir yazdı:
> Merhaba,

Merhaba,

> [...]
> or been moved out of Incoming.
>
> Since you only requested a single operation it is extremely likely
> that
> the package is simply not installable and a bug report against
> that package should be filed.
> The following information may help to resolve the situation:
>
> The following packages have unmet dependencies.
>   nvidia-glx: Depends: nvidia-kernel-1.0.8756 but it is not
> installable
> E: Broken packages
>
> Karşılaştığım mesaj bu. Yardımlarınız için teşekkür ederim...

İlk önce nvidia modülünü module-assistant ile derleyip kurun...
İzleyeceğiniz adımlar şunlar:

# m-a prepare
(bu adımda modülün derlenmesi için çekirdeğinize uygun kernel-headers
paketini kuracağı için güncel olmayan bir çekirdek kullanıyorsanız
kurulacak paketi bulamaya bilir. Bu durumda daha güncel bir çekirdek
kurmanız gerekecek)
# m-a update
# m-a a-i nvidia

daha sonra /etc/modules dosyasının sonuna modül ismini(nvidia) yazınki
açılışta otomatik yüklensin.

Kolay gelsin, iyi akşamlar.

--
Erçin EKER
UIN:82166138

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91