To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Wednesday, April 19, 2006 12:46 PM
Subject: external hard hisk

ben bir external hard drive aldým þu notebook için
olanlardan 80GB usb
ile abðlanýyo fakat 2 usb ile oluyo baðlantý normal
de flash disk te
mount komutuyla çalýþtýrýyorum fakat bunda olmuyo
nasýl yapacaðým acaba
yardýmcý olursanýz sevinirim.
bu external hard dirve su büyük olanlarda deðil hem
elektrik hem de
weriyi usb den alýyo...
teþekkürler.
deb-use