From: Oguz Yarımtepe [mailto:comp.ogz@gmail.com]
Sent: Thursday, April 13, 2006 11:21 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: Kernel panic : Attempted to kill init hatasi

Per 13 Nis 2006 22:56 tarihinde, Hüseyin ALKAN şunları yazmıştı:
> Merhaba
>
> Ben yine bir sorunla karsilasdim.
>
> Sorun su debian ı kurarken ilk cd den kurulum gerceklesiyor sonra cd yi
> dısa atıp tekrar baslatıldığında bir süre sonra su hatayı veriyo
>

> Pivot_root: No such file or directory
>
> /sbin/init : 432: cannot open dev/console: No such file
>
> Kernel panic : Attempted to kill init

Açılırken diski ne olarak görüyor (/dev/sdc?) ve acaba grubda doğru disk
bölüyle mi boot ediyorsun (grub menüsünde e ye basarak root= de aynı şey
yazıyor mu, menüden çıkmak için enter veya esc sonra da b)?

__________ NOD32 1.1487 (20060413) Bilgi __________

Bu mesaj NOD32 antivirs sistemi tarafndan kontrol edilmitir.
http://www.eset.com