Re: Debian kernel on FreeBSD'de

Zaten ikisini birbirinden ayiran cekirdek farki. Onun disinda kullandigimiz
yazilimlar hemen hemen ayni.

Yani eger FreeBSD'ye Linux cekirdegi kurarsaniz ve yazilimlarinizi yeni
cekirdege gore derlerseniz, FreeBSD sisteminiz bir Linux sisteme donusmus
olur :).

Kerem.

Cts 08 Nis 2006 22:19 tarihinde, Nariman Huseynov şunları yazmıştı: