Göçen kaffeine, signal 11, sigsegv

Merhaba herkese,

Evdeki masaüstü bilgisayarımda kaffeine i çok kullandığım için bir süre önce gnome dan kde ye geçiş yaptım. Son bir haftadır kaffeine in tüm sürümlerini denememe rağmen artık ne zaman video oynatmak istesem aşağıdaki şekilde çöküyor kaffeine. Benzer sorunlar yaşayan var mı merak ediyorum. DVB kartım en sorunsuz şekilde onunla çalıştığından (en azından 1 hafta öncesine kadar) kaffeine kullanmakta ısrar ediyorum.

$ kaffeine:
kaffeine: PlayList: add 1 items to playlist
kaffeine: PlayList: Check for subtitle files
kaffeine: KaffeinePart::openURL(): /home/yilmaz/Desktop/kedicik.mpeg
kaffeine: KaffeinePart: Got single track
kaffeine: KaffeinePart::slotPlay()
kaffeine: KXineWidget: Display aspect ratio (v/h): 0.99762
kaffeine: KXineWidget: Using xine version 1.0.1
kaffeine: WARNING: KXineWidget: No config file found, will create one...
kaffeine: KXineWidget: Post-init xine engine
KCrash: Application 'kaffeine' crashing...

Ardından meşhur signal 11 ve sigsegv vererek göçüyor. Son olarak experimental depodan 0.8 sürümünü indirdim ama durum değişmedi!

Bütün kde ayarlarını uçurdum. Olmayınca Debian'ı yeniden kurdum yine değişen birşey olmadı. Testing üstüne unstable kde kullanıyorum.

Şimdiden teşekkürler.