sarge kurulu - cdrom hatası

Selam,

Sarge kurmaya çalışıyorum ancak kurulum tam paketlerin
kurulma aşamasında cdrom okunamıyor hatası ile kesiliyor.
Başka cdlerle denedim yine aynı problem çıktı.
Cd den normal şekilde boot edebiliyorum, dil seçimi, ülke vs.
seçimleri kısımlarını geçip paket kurulumu sırasında bu hatayı
alıyorum.
Aklıma disketten kurmak geldi ancak burdada 2.6 kernel
seçeneği yoktu. Yinede bir süre kuruluma devam ettim
cd rom um driver larını da disketten yükledim ve bu sefer
cd yi okuyup paketleri kurmaya başladı. Disket ile kurulumda
2.6 kernel seçeğini nasıl aktif edebilirim. Daha doğrusu
2.6 kernel olan boot disketi nasıl oluşturabilirim ?

İyi Çalışmalar
Soydan T. Renkmen