Re: Konsola çıktı göndermek

2006/4/5, Yılmaz Bilgili <ybilgili@yahoo.com>:
> İyi günler herkese,
>
> Henüz logon olunmamış bir sistemde iki veya üç numaralı konsola çıktı göndermek mümkün müdür?
> Tam olarak yapmak istediğim şey, sistemim açıldığı andan itibaren syslog çıktısınının (tail -f /var/log/syslog) formatında 3 numaralı konsolda akmaya başlaması.

Özür dileyerek isteye tekrar gönderiyorum.

 İstedininiz şeyi inittab yada syslog-ng ile yapabilirsiniz tavsiyem
syslog-ng kullanarak yapmanız...

örneğin bu syslog-ng yapılandırmasında konsola yansıyan veriler filter
f_console ile tanımlandış ardından bu filtreden geçen verilerin
destination ile tty10'a yazılması sağlanmış.

elbette eğer böyle birşey yaparsanız bu konsol için hazırlanmış inttab
girdisi varsa comment haline getirmeniz gerekecektir.

filter f_console    { level(warn) and facility(kern) and not filter(f_iptables)
                     or level(err) and not facility(authpriv); };

destination console  { file("/dev/tty10"    group(tty) perm(0620)); };

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )