Re: list-post vs reply-to

Merhaba,
anladigim kadari ile tamamen istegin ustunlugu ile ilgili bir olay ve
ustunluk; azinlik, cogunluk temeline dayali. yani cogunluk bu sekilde
olmasini istedigi icin boyle ama sizin acinizdan sorun gibi gorunuyor.
iyi calismalar,

--
Ozgur KARATAS
Network Administrator

ozgur@ozgurkaratas.com ~ www.ozgurkaratas.com
"Security is the most important thing. The key of the security is at the
person himself."